UWAGA!

Forum zostało zamknięte w 2015 roku i znajdujące się tu informacje są nieaktualne. W zależności od sprawy potrzebne informacje znajdziesz na stronie SSPŁ:

Jeśli nie możesz znaleźć potrzebnej Ci informacji, zwróć się do odpowiedniej komisji SSPŁ lub napisz na adres prezydium@samorzad.p.lodz.pl.

Dziekanat

Wszelkie możliwe pomysły, koncepcje i wizje dotyczące każdego, najdrobniejszego choćby aspektu funkcjonowania naszej Uczelni.

Dziekanat

Postprzez adam_sob » 2012-10-16, 20:36

Nie wiem jak jest na innych wydziałach, ale na BAISiu od co najmniej 3 lat (studiuję tam trzeci rok) dziekanat jest czynny 15 godzin w tygodniu, czyli średnio 3 godziny dziennie. W pierwszych tygodniach semestru kolejki potrafią ciągnąć się przez cały korytarz i jeszcze dalej. Na dostanie się do dziekanatu potrzeba dwugodzinnego okienka, a czasem i więcej, więc już na początku semestru chcąc cokolwiek załatwić trzeba opuszczać zajęcia. Na kilka kierunków jakie są prowadzone na wydziale budownictwa jest jedno, czasem dwa zbiorcze stanowiska, nie ma żadnego podziału na budownictwo, inżynierię etc.

Kiedy czeka się ponad godzinę w kolejce w wąskim korytarzu, przez który co chwilę ktoś przechodzi, mając do załatwienia kilka spraw w dziekanacie wpływających na to czy uzyska się rejestrację, urlop , czy inne bardzo ważne sprawy, które muszą być rozstrzygnięte jak najszybciej, cholery można dostać widząc, że większość czasu spędzonego w kolejce generują nieogarnięci studenci pierwszego roku, którzy czekają pod dziekanatem, bo inni też stoją, nie wiedzą co to nr albumu, przez co ich sprawy załatwiane są dwa razy dłużej etc.