UWAGA!

Forum zostało zamknięte w 2015 roku i znajdujące się tu informacje są nieaktualne. W zależności od sprawy potrzebne informacje znajdziesz na stronie SSPŁ:


Jeśli nie możesz znaleźć potrzebnej Ci informacji, zwróć się do odpowiedniej komisji SSPŁ lub napisz na adres prezydium@samorzad.p.lodz.pl.

Egzamin z rysunku (AiU)

Forum Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska.

Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez Negishi » 2008-07-01, 16:57

Witam,
za troche ponad 2 tygodnie jest w/w egzamin do ktorego zamierzam przystapic. ciekawi mnie pare spraw zwiazanych z tym:
1. czy bardzo trudno jest uzyskac max pkt. (500) za te dwa rysuki? (biorac pod uwage ze chodzilo sie na zajecia rysowalo cwiczylo bla bla bla)
2. czy ktos posiada jakies zdjecia prac wraz z wynikiem w punktach? (jesli tak bylbym ogromnie wdzieczny bo jestm ciekawy jaki poziom musi taka praca reprezentowac)
3. jest powiedziane ze mam zabrac ze soba dwa arkusze papieru, duzy i maly format. z tego co wiem to chodzi o A1 i A2. czy wymiary tego papieru musza byc idealnie zgodne ze standardem?
4. papiery olowek... gumka. tyle wystarcza czy o czyms zapomnialem/ nie wiem?
z racji zblizajacego sie egzaminu prosilbym o szybka odpowiedz:)
z gory dziekuje.

... jedna rzecz jeszcze mnie dreczy. istnieje duuze prawdopodobienstwo ze nie dostane sie na studia dzienne... ale nie zmienia to faktu ze bardzo bym chcial znalezc sie na tym wlasnie kierunku. co pozostaje? wieczorowe... problem polega na tym ze nie mam zielonego pojecia jak ma wygladac rekrutacja. rozumiem ze progi (jesli chodzi o pkt) sa nizsze? jesli tak to duzo? egzamin z rysunku sie pojawia? trudno sie tam dostac...? ... ... jak bede skladal papiery na dzienne i wieczorowe to jak wyglada oplata?

wiem ze zadaje duzo pytan ale mam nadzieje ze znajdzie sie dobry czlowiek znajacy na nie odpowiedzi :)
Avatar użytkownika
Negishi
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2008-07-01, 16:44

Samorząd Studencki PŁ

Samorząd Studencki PŁ
 

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez koteczek » 2008-07-02, 13:23

też przystępuję do egzaminu w tym roku...wydaje mi się,że nie przynosimy kartonów,skąd masz inforamcje,że mamy przynieść sobie kartony o foracie A1 i A2??? Jeśli chodzi o opłaty to płcisz 90 zł za wydział i możesz złożyć na 4 kierunki,czyli nie płacisz 2X więcej składając na dzienne i wieczorowe
koteczek
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2008-07-02, 13:17

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez Negishi » 2008-07-02, 17:27

koteczek napisał(a):wydaje mi się,że nie przynosimy kartonów,skąd masz inforamcje,że mamy przynieść sobie kartony o foracie A1 i A2?

rzeczywiscie nie ma nigdzie informacji na ten temat. jakis czas temu rozmawialem z kumplem wybierajacym sie rowniez na AiU i stwierdzil ze kartony trzeba ze soba zabrac. informacje przyswoilem. moze byc inaczej ale...
wydaje mi się,że nie przynosimy kartonów

to jest tylko wydaje mi sie;/
fajnie by bylo gdyby jakiejs sensownej odpowiedzi udzielila osoba pewna...(co do wymiarow tego co mamy przyniesc badz otrzymamy na miejscu rowniez...)
co do kierunkow to juz dzwonilem wszystkiego sie dowiedzialem i papiery zlozylem;]
powodzenia na examie :)
Avatar użytkownika
Negishi
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2008-07-01, 16:44

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez koteczek » 2008-07-02, 19:46

jeśli już to raczej format B2 i B3. jak chcesz być pewien to wystarczy zadzwonić do sekcji rekrutacji i zapytać ,ja nie przynoszę. wzajemnie życzę powodzienia;)
koteczek
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2008-07-02, 13:17

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez Drift306 » 2008-07-06, 18:39

A do kogo chodziliście na rysunek?
Też zdaję ten egzamin i niestety z moich wcześniejszych doświadczeń wynika, że nie jest łatwo dostać nawet te zaliczające 250 punktów za rysunki.
The best pleasure in life is doing what other people think you can not do...
Avatar użytkownika
Drift306
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2008-07-06, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez koteczek » 2008-07-07, 22:52

nie jest łatwo tzn??? rozumiem,że w poprzednim razem nie uzyskałeś 250 pkt,a czy chodziłeś na kurs?ja kompletnie nie mam pojęcia jak może wyglądać praca oceniona na 250 punktów,widziałam tylko prace mojej znajomej ocenione na 485... chodzę do prof. Pabicha;)
koteczek
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2008-07-02, 13:17

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez Drift306 » 2008-07-08, 3:46

Ja niestety też nie wiem jakie są dokładne kryteria oceniania.
Co do mnie to wyglądało to w ten sposób, że chodziłam bardzo krótko na rysunek, praktycznie tuż przed egzaminem.Myślałam, że w miarę szybko można to opanować, cóż...nie doceniłam przeciwnika :!:
Teraz poświęciłam na to zdecydowanie więcej czasu, ale i tak nie mam żadnej pewności, że zdam...( jak widać raczej nie mogę spać po nocach -->jest 3.30)
Pewnie papiery złoży ze 250 osób.

P.S. Jednak chodzimy do innych wykładowców, ale o Twoim profesorze też słyszałam.
The best pleasure in life is doing what other people think you can not do...
Avatar użytkownika
Drift306
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2008-07-06, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez lagoon » 2008-07-08, 8:03

Pabich... bleeee.. ale po nim ludzie się dostają :D
Avatar użytkownika
lagoon
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2007-09-13, 0:02
Lokalizacja: California

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez Drift306 » 2008-07-08, 23:45

lagoon jesteś studentem architektury?
The best pleasure in life is doing what other people think you can not do...
Avatar użytkownika
Drift306
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2008-07-06, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez lagoon » 2008-07-09, 8:22

Niet - budownictwo. Zmienilem zdanie co do studiow chwile po maturach :P
Avatar użytkownika
lagoon
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2007-09-13, 0:02
Lokalizacja: California

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez koteczek » 2008-07-09, 11:59

no ja raczej pokładam nadzieje w cholernie ciezkiej pracy jaka włozylam w przygotowanie niż w wykladowcy,do ktorego chodze...dobrze wiedziec,ze ktos jeszcze nie sypia po nocach przez ten egzamin;)
koteczek
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2008-07-02, 13:17

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez wookie » 2008-07-09, 20:18

kiedy macie ten egzamin caly ?

nadal sie licza do klasyfikacji oceny z matur ? jak ktos ma 3 moze zapomniec o archi dziennych , 4-5 i sredni rysunek bedzie ok
wookie
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2005-05-11, 14:33

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez Drift306 » 2008-07-09, 23:08

Egzamin jest 18-go w piątek.

Nadal liczą się wyniki z matur + punkty z rysunku, o punkty ze świadectwa się nie martwię, bardziej o zaliczenie rysunku.
The best pleasure in life is doing what other people think you can not do...
Avatar użytkownika
Drift306
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2008-07-06, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez wookie » 2008-07-10, 1:12

oczywiscie chodzilo mi o matme

na moim roczniku majac 5 z matmy i jezyka wystarczylo zaliczyc rysunek i mialo sie miejsce na dziennych ( min 200 pkt )

o dziwo osoby bez kursow zaliczaly rysunek a te po nie zawsze
wookie
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2005-05-11, 14:33

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez Drift306 » 2008-07-11, 9:38

Podobno wyjątek potwierdza regułę czyli co roku zdaje ktoś kto nie chodził na żadne kursy.Po prostu taki samoistny talent.
Pytanie jak wypadną Ci co chodzili...

wookie na którym jesteś roku?
The best pleasure in life is doing what other people think you can not do...
Avatar użytkownika
Drift306
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2008-07-06, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez wookie » 2008-07-11, 23:37

nie wiem ile osob zdalo rysunek i sie dostalo a nie chodzilo na kurs , bedzie kilka mysle ale moge sie mylic , aha mowie o osobach ktore nigdzie nie chodzily bo czesc chodzi prywatnie po roznych profesorach itp itd

jedna noga , poki co , na 4 roku wieczorowki
wookie
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2005-05-11, 14:33

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez Master_D » 2008-07-12, 14:34

Mam pytanko. Co to będą za tematy? mianowicie, co będziemy tam rysować? Dadzą nam do narysowania koloseum, jakiś dzbanek czy może teletubisia? ;)
Master_D
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2008-07-12, 14:30

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez wookie » 2008-07-13, 17:33

na to pytanie nie da sie udzielic odpowiedzi
wookie
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2005-05-11, 14:33

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez Nebula » 2008-07-13, 22:09

z tych, co wymieniles, Master_D, najbardziej prawdopodobne koloseum.
tematy z poprzednich lat: wnetrze zegara, "port to poezja", most nad przepascia, wnetrze antykwariatu, zaniedbana stacja kolejowa, polaczenie swiata nowoczesnosci i tradycji, domek z ogrodem, ruiny zamku, widok z okna, kon trojanski, schronisko w gorach, grod obronny nad rzeka, a kiedys dawniej podobno teatr wielki ^_^
Avatar użytkownika
Nebula
 
Posty: 105
Dołączył(a): 2007-07-28, 16:20
Lokalizacja: hellsinki

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez Drift306 » 2008-07-13, 23:14

Czy ktoś z was zwrócił uwagę na to, że w tym roku ogólnie jest jakieś 200 miejsc na architekturę?
60 na dzienną architekturę i urbanistykę, 60 na wieczorowe, 30 na architekturę wnętrz i 25 na inżynierię architektoniczną. Do tego dodać jeszcze z 20-25 osób górką i jakby na to nie patrzeć wychodzi 200.
The best pleasure in life is doing what other people think you can not do...
Avatar użytkownika
Drift306
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2008-07-06, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez wookie » 2008-07-13, 23:21

ciekawe co to inz arch. pierwsze slysze , ze wnetrza zrobili to fakt , chryste ale teraz ludu bedzie :twisted: , no coz i tak 30% wyleci po 1 gora 2 semestrze :mrgreen:

aha nie bedzie nadwyzki 25-30 nie ma mowy , nie na tym wydziale
wookie
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2005-05-11, 14:33

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez Drift306 » 2008-07-14, 9:30

wookie, inżynieria architektoniczna jest to nowy 3,5 letni kierunek otwierany na IFE.
Podobno ma to być połączenie architektury z budownictwem wykładane po angielsku.
Mieszanka jest ciekawa, ale do końca nie wiem co można po tym robić.
Co do tych przyjęć ponad limit to spójrz tylko w statystyki.W zeszłym roku zostało przyjętych o 78 osób na architekturę czyli 18 ponad limit.Na wnętrza też pewnie przyjmą z 5 więcej.
A generalnie to dowiedziałam się o tym od pań z sekcji rekrutacji...zawsze przyjmują więcej osób :P
The best pleasure in life is doing what other people think you can not do...
Avatar użytkownika
Drift306
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2008-07-06, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez wookie » 2008-07-14, 10:21

18 wiecej to niezle i dziwne

a po tej inz to coz w sumie to o uprawnieniach mozna zapomniec , dziwne ten kierunek , jak dla mnie podytkowany boomem budowlanym chyba , nie widzi mi sie zeby w 3.5 roku uczyc sie tego co ma budownictwo i archi razem , nawet jak sie to okroi , wtedy to nie wiele zostanie , coz patrzac po tym jak nasz program wyglada to w sumie czasem sie nie dziwie co polibuda nowego wymysla
wookie
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2005-05-11, 14:33

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez Drift306 » 2008-07-14, 11:30

ja tam się cieszę, że tyle przyjmują :P

A co do inżynierii arch. to podobno jest tam realizowane po 60% programu z każdego kierunku.
Problem tylko co dalej bo nie wiadomo czy będzie można po tym zrobić jakiekolwiek uprawnienia.
Jak dla mnie jest to atrakcyjne, ale tylko jako drugi kierunek studiów.Można sobie dobrze wyszkolić angielski, a z tego co kojarzę to na IFE bez względu na inne programy semestr spędza się za granicą (słyszałam o tym rok temu, ale mogę się mylić)
The best pleasure in life is doing what other people think you can not do...
Avatar użytkownika
Drift306
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2008-07-06, 17:58
Lokalizacja: Łódź

Re: Egzamin z rysunku (AiU)

Postprzez koteczek » 2008-07-14, 12:09

dobrze słyszałaś;) tylko,że po inzynierii architektonicznej na ife nie można zrobic uprawnień. Studiując architekturę też możesz sobie załatwić wyjazd w ramach zdaje się socrates erasmus.Na stornie politechniki możesz nawet sprawdzić z jakimi uczelniami wspolpracuje dany wydział.Na razie nie interesowałam się szczegółami wymiany, bo wypadałoby się najpierw dostać na studia...
koteczek
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2008-07-02, 13:17

Następna strona

Powrót do Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron