https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
20
Sep
Czytaj więcej →

Wyniki II tury rekrutacji

Komisja ds.Osiedla Akademickiego rozpatrzyła wszystkie podania, które zostały złożone podczas II tury rekrutacji w terminie 4-14 września 2018 roku. Wyniki przedstawiają się następująco:

Osoby, które otrzymały miejsce w którymś z Domów Studenckich muszą zapoznać się z tym Komunikatem (pomijając pkt. 2-4) i postępować według wskazówek tam zawartych.

Osoby, które nie otrzymały miejsca mogą stawić się na pierwszy dyżur Komisji ds. Zakwaterowań dnia 1 października o godz. 10:00 lub 2 października o godz. 12:00 (w zeszłych latach miejsc wolnych na tym dyżurze było ponad 100) - zgodnie z pkt. 8 i 9 Komunikatu.

Dodatkowe informacje:

  1. Przeniesienia do innych Domów Studenckich będą dopiero możliwe na dyżurze 2 października 2018 roku.
  2. Najbliższy dyżur Komisji ds. Zakwaterowań odbędzie się dnia 1 października 2018 roku

Osoby, których podanie zostało pozytywnie rozpatrzone, muszą zgłosić się do Domu Studenckiego, do którego zostały przeniesione w wyznaczonym terminie do zakwaterowania (patrz Komunikat). Miejsce, które zostało przyznane w akademiku podczas „małych wniosków” lub którejś z rekrutacji jest odebrane i niemożliwe jest zakwaterowanie się w przyznanym wcześniej akademiku. Opłata rezerwacyjna zostanie przeksięgowana na konto akademika, w którym zostało przyznane miejsce po przeniesieniu.

Osoby, których podanie zostało rozpatrzone negatywnie, mogą zakwaterować się w wyznaczonym terminie w akademiku, który został przydzielony podczas rekrutacji. Jeżeli nadal chcesz się przenieść, możesz starać się o to 2 października na dyżurze Komisji (więcej szczegółów znajdziesz w tym Komunikacie lub na stronie www.samorzad.p.lodz.pl bliżej terminu wyznaczonego dyżuru).

W razie jakichkolwiek pytań pisz na: osiedle@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
03
Sep
Czytaj więcej →

II tura rekrutacji dla nowych i obecnych studentów

Nie otrzymałeś jeszcze miejsca w żadnym Domu Studenckim PŁ? Chcesz zmienić dotychczas przyznane miejsce w DS? Weź udział w II turze rekrutacji!

Przed złożeniem podania koniecznie przeczytaj całe ogłoszenie wraz ze wszystkimi załącznikami oraz ten Komunikat!

Nie zapomnij zapoznać się z poniższymi dokumentami, w których jest dokładnie wyjaśnione jak wypełnić podanie oraz jakie dokumenty dołączyć do podania.

Jak wypełnić podanie?

Pamiętaj aby dołączyć potwierdzenie statusu studenta. W przypadku nowo przyjętych studentów: screenshot z portalu rekrutacyjnego potwierdzający przyjęcie na studia, lub dla obecnych studentów: zaświadczenie o statusie studenta pobrane z dziekanatu

Kiedy możesz złożyć podanie?

W terminie 4-14 września 2018 na dyżurach, które odbędą się:

 

  • 4 września, wtorek - w godzinach 16:00 - 17:00
  • 10 września, poniedziałek - w godzinach 16:00 - 17:00
  • 11 września, wtorek - w godzinach 16:00 - 17:00
  • 12 września, środa - w godzinach 16:00 - 17:00

 

Na tych dyżurach Komisja sprawdzi Twoje podanie i będziesz miał 100% gwarancję, że złożyłeś kompletny wniosek.

Podanie możesz również złożyć w godzinach pracy biura (w godzinach 9:00-14:00), ale wtedy nie masz pewności co do kompletności wniosku.

Osoby, które brały udział we wcześniejszych rekrutacjach lub złożyły podanie poza rekrutacją i nie otrzymały jeszcze miejsca, a chcą wziąć udział w II turze rekrutacji muszą wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres p.cieslak@samorzad.p.lodz.pl w temacie wpisując "Imię i Nazwisko: Ponowna Rekrutacja" oraz uzupełnić brakujące dokumenty (tylko i wyłącznie jeżeli podanie było niekompletne). Jeżeli nie wiesz, jakich dokumentów brakowało w Twoim podaniu, napisz na adres osiedle@samorzad.p.lodz.pl

W celu zmiany Domu Studenckiego należy złożyć Podanie o zmianę DS (podanie znajdziesz w zakładce Student/Zakwaterowania/Wnioski do pobrania).

Osoby, które otrzymały miejsce w ramach "małych wniosków" i chcą zmienić DS, to muszą na podaniu posiadać opinię administracji DS i Rady Mieszkańców akademika, w którym mieszkały w roku poprzednim.

Osoby, które otrzymały miejsce w rekrutacji dla obecnych studentów i dla kandydatów na studia, muszą złożyć samo podanie o zmianę DS, bez uzupełniania opinii.

Przeniesienia do innego DS nie otrzymają osoby, które będą miały negatywną opinię lub miały takową na wcześniejszym "małym wniosku". Natomiast przy rekrutacjach będzie decydował wykazany dochód podczas poprzednich rekrutacji. Osoby, które chcą zmienić DS i tak muszą wpłacić zadatek potwierdzający chęć zamieszkania od nowego roku akademickiego. W przeciwnym razie przeniesienie nie będzie możliwe w ogóle, a miejsce na Osiedlu zostanie odebrane.

Niekompletne podania nie będą rozpatrywane!

Ilość miejsc w tej turze zależy od ilości osób, które nie wpłacą zaliczki w terminie, a otrzymały miejsce we wcześniejszych turach.

W związku z tym nie jesteśmy w stanie przewidzieć liczby wolnych miejsc na II turę. Przed zadaniem pytania, zachęcamy do przejrzenia Najczęściej zadawanych pytań, czyli FAQ

 

W razie jakichkolwiek pytań proszę się kontaktować pod adresem mailowym osiedle@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
21
Aug
Czytaj więcej →

Wyniki I tury rekrutacji

Komisja ds. Osiedla Akademickiego Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej rozpatrzyła podania o miejsce na OA PŁ złożone w terminie 30.07 – 12.08.2018 roku.

Lista osób przyjętych
Lista osób nieprzyjętych

Jeżeli otrzymałeś miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat i postępuj zgodnie z zawartymi w nim wskazówkami. Pamiętaj wpłacić opłatę rezerwacyjną (250zł) do 31 sierpnia. W Komunikacie znajdziesz informacje nt. opłat, które musisz dokonać oraz terminu wprowadzenia się do akademika.

Jeśli znajdujesz się na liście osób nieprzyjętych,a miałeś braki w podaniu możesz je uzupełnić (jeśli chcesz brać udział w II turze rekrutacji) podczas trwania II tury rekrutacji. Poza tym wyślij maila wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem o tytule "Ponowna rekrutacja" na adres p.cieslak@samorzad.p.lodz.pl (maile z prośbą o ponowną rekrutację wysyłane na innego maila niż ten nie będą brane pod uwagę).

Jeżeli otrzymałeś miejsce w domu studenckim, w którym nie chcesz otrzymać zakwaterowania, możesz złożyć podanie o przeniesienie w terminie wyznaczonym w Harmonogramie zakwaterowań na rok akademicki 2018/2019

Druga tura rekrutacji odbędzie się w dniach 4–14 września 2018 (więcej informacji pojawi się wkrótce na stronie).

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
26
Jul
Czytaj więcej →

Rekrutacja do Domów Studenckich dla nowo przyjętych studentów

Jeśli dostałeś się na studia I lub II stopnia i chcesz ubiegać się o miejsce w Domu Studenckim, musisz złożyć podanie o akademik wraz z kompletem dokumentów do Komisji ds. Osiedla Akademickiego SS PŁ (al. Politechniki 3a, w szarym niższym budynku na I piętrze pokój nr 2).

Podania będą przyjmowane w terminie 30 lipca – 12 sierpnia od poniedziałku do piątku w godzinach 9-14 (jednak wtedy kompletność podania nie będzie sprawdzana, ponieważ dostępny będzie jedynie pracownik biura, a nie osoba z Komisji ds. Osiedla Akademickiego). Podania będą również przyjmowane osobiście przez członków Komisji ds. Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej w terminach:

  • 30.07.2018 (poniedziałek) godz. 18:00-19:30
  • 01.08.2018 (środa) godz. 18:00-19:30
  • 02.08.2018 (czwartek) godz. 18:00-20:00
  • 06.08.2018 (poniedziałek) godz. 17:00-19:00
  • 07.08.2018 (wtorek) godz. 17:00-19:00
  • 09.08.2018 (czwartek) godz. 17:00-20:00
  • 10.08.2018 (piątek) godz. 17:00-20:00

Na tych dyżurach Komisja ds. Osiedla Akademickiego sprawdzi, czy Twoje podanie jest kompletne, więc masz 100% pewności, że złożyłeś wszystkie dokumenty.

UWAGA! Niekompletne podania nie będą rozpatrywane.

Kompletne podanie można dostarczyć drogą pocztową na adres: Al. Politechniki 3a, 90-924 Łódź

UWAGA! Internetowy System Zakwaterowań Politechniki Łódzkiej (www.zakwaterowanie.p.lodz.pl) nie jest aktywny! Rekrutacja obywa się TYLKO poprzez dostarczenie dokumentów do Biura Samorządu PŁ.

UWAGA! Do każdego podania należy dołączyć wydruk (zrzut ekranu) z portalu rekrutacyjnego potwierdzający przyjęcie na studia

Nie wiesz jak wypełnić podanie? Kliknij tutaj

Nie wiesz jakie dokumenty dołączyć do podania? Kliknij tutaj

Przed ubieganiem się o miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat!

ZANIM ZADZWONISZ LUB NAPISZESZ MAILA, PRZECZYTAJ "NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA, CZYLI FAQ",KTÓRE ZNAJDZIESZ TUTAJ.

Na wszelkie pytania zadawane telefonicznie lub mailowo, odpowiadamy osobom zainteresowanym, a nie osobom pośrednim, np. rodzicom.

W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres osiedle@samorzad.p.lodz.pl

Pamiętaj! Miejsca w akademiku cieszą się dużym zainteresowaniem. Nie czekaj na ostatnią chwile. Zwiększ swoje szanse na otrzymanie miejsca. Złóż podanie wcześniej!

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
09
Jul
Czytaj więcej →

Potwierdzenie zakwaterowania na rok akademicki 2018/2019

Komisja ds. Osiedla Akademickiego przypomina o obowiązku wpłacenia zadatku za październik 2018 roku, w celu potwierdzenia zakwaterowania na rok akademicki 2018/2019.
Studenci niemieszkający wcześniej w Domach Studenckich PŁ: 250 zł
Studenci przedłużający zakwaterowanie: 100 zł

Zadatek należy wpłacić do 31 sierpnia 2018 roku. Niewykonanie opłaty rezerwacyjnej powoduje utratę miejsca na OA PŁ, zadatek jest bezzwrotny.

Niezbędne informacje znajdują się w Komunikacie

W razie pytań napisz do nas na:komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/ca0a93df6fd73fcf566908c425155db7.png
20
Apr
Czytaj więcej →

Harmonogram Zakwaterowań na rok akademicki 2018/2019

Jesteś obecnym studentem Politechniki Łódzkiej mieszkasz na Osiedlu Akademickim i chcesz przedłużyć zakwaterowanie?
Jesteś obecnym studentem Politechniki Łódzkiej i chciałbyś w nowym roku akademickim zamieszkać w akademiku?
Jesteś kandydatem na studia i chciałbyś zamieszkać w Domu Studenckim?
Jeśli tak, sprawdź wyznaczone terminy w Harmonogramie zakwaterowań na rok akademicki 2018/2019

Już dziś zapoznaj się z informacjami w zakładce Zakwaterowanie i przygotuj odpowiednio wcześniej wymagane dokumenty.

W razie pytań napisz do nas na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
31
Aug
Czytaj więcej →

II tura rekrutacji do akademików OA PŁ 2017/2018

Nie otrzymałeś jeszcze miejsca w żadnym Domu Studenckim PŁ? Chcesz zmienić dotychczas przyznane miejsce w DS.? Weź udział w II turze rekrutacji!

Przed złożeniem podania koniecznie przeczytaj całe ogłoszenie wraz ze wszystkimi załącznikami oraz ten KOMUNIKAT 
 

Aby dostać miejsce w akademiku powinieneś zarejestrować się w WebCampus (system zakwaterowań) pod adresem: zakwaterowanie.p.lodz.pl . W systemie należy założyć konto, dodać wszystkich członków Twojej rodziny, wypełnić wszystkie rubryki wraz z informacją o dochodach, po czym program obliczy Twój dochód na osobę netto, a następnie wygenerować i wydrukować wniosek, który wraz z pełną dokumentacją należy złożyć na dyżurze Komisji ds. Zakwaterowań. 
 
Pod tym linkiem znajdziesz instruktaż filmowy odnośnie rejestracji w systemie (jest on nagrany dla osób już studiujących i mieszkających na osiedlu Akademickim, natomiast są wgrane napisy w ramach serwisu YouTube (czasami trzeba je włączyć w ustawieniach filmiku), które pozwolą zrozumieć działania systemu dla nowych studentów i nowych mieszkańców): https://www.youtube.com/watch?v=tlsSslNELVU
 
Tutaj znajdziesz instrukcję w formacie PDF: kliknij TUTAJ!
 
Rejestracja w systemie WebCampus trwa do 8 września.
Podanie musi być wygenerowane przed złożeniem oryginałów dokumentów i dołączone do wszystkich wymaganych dokumentów składanych bezpośrednio do Komisji ds. Zakwaterowań. 

Nie zapomnij również zapoznać się z poniższymi dokumentami, w których jest dokładnie wyjaśnione jak wypełnić podanie oraz jakie dokumenty dołączyć do podania.

Jak wypełnić podanie?
Jakie dokumenty dołączyć do podania?


Kiedy możesz złożyć podanie?
W terminie 1-8 września 2017 na dyżurach, które odbędą się:

4 września, poniedziałek - w godzinach 13:00 - 14:00
5 września, wtorek - w godzinach 10:00 - 11:00
6 września, środa - w godzinach 15:00 - 17:00
7 września, czwartek - w godzinach 14:00 - 16:00
8 września, piątek - w godzinach 15:00 - 18:00

Na tych dyżurach Komisja sprawdzi Twoje podanie i będziesz miał 100% gwarancję, że złożyłeś kompletny wniosek.

Podanie możesz również złożyć w godzinach pracy biura (w godzinach 8:00-15:00), ale wtedy nie masz pewności co do kompletności wniosku.


Osoby, które brały udział we wcześniejszych rekrutacjach lub złożyły podanie poza rekrutacją i nie otrzymały jeszcze miejsca, a chcą wziąć udział w II turze rekrutacji muszą wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres radoslaw.szewczyk@samorzad.p.lodz.pl w temacie wpisując "Imię i Nazwisko: Ponowna Rekrutacja" oraz uzupełnić brakujące dokumenty (tylko i wyłącznie jeżeli podanie było niekompletne). Jeżeli nie wiesz, jakich dokumentów brakowało w Twoim podaniu, napisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl Pamiętaj również o ponownym złożeniu podania w systemie WebCampus! Nie musisz już go drukować i ponownie donosić do Komisji, musi być ono tylko wygenerowane w Systemie. 

W celu zmiany Domu Studenckiego należy złożyć Podanie o zmianę DS (podanie znajdziesz w zakładce Student/Zakwaterowania/Wnioski do pobrania) oraz złożyć podanie w Systemie WebCampus oraz złożyć je w Komisji ds. Zakwaterowań. 

Osoby, które otrzymały miejsce w ramach "małych wniosków" i chcą zmienić DS, to muszą na podaniu posiadać opinię administracji DS i Rady Mieszkańców akademika, w którym mieszkały w roku poprzednim. W tym wypadku również wymagane jest ponowne złożenie podania w Systemie WebCampus i doniesienie go do Komisji ds. Zakwaterowań. 

Osoby, które otrzymały miejsce w rekrutacji dla obecnych studentów i dla kandydatów na studia, muszą złożyć samo podanie o zmianę DS, bez uzupełniania opinii. Również w Systemie WebCampus. 

Przeniesienia do innego DS nie otrzymają osoby, które będą miały negatywną opinie lub miały takową na wcześniejszym "małym wniosku". Natomiast przy rekrutacjach będzie decydował wykazany dochód podczas poprzednich rekrutacji. Osoby, które chcą zmienić DS i tak muszą wpłacić zadatek potwierdzający chęć zamieszkania od nowego roku akademickiego. W przeciwnym razie przeniesienie nie będzie możliwe w ogóle, a miejsce na Osiedlu zostanie odebrane. 

Niekompletne podania nie będą rozpatrywane!

Ilość miejsc w tej turze zależy od ilości osób, które nie wpłacą zaliczki w terminie, a otrzymały miejsce we wcześniejszych turach.
W związku z tym nie jesteśmy w stanie przewidzieć liczby wolnych miejsc na II turę.
Przed zadaniem pytania, zachęcamy do przejrzenia Najczęściej zadawanych pytań, czyli FAQ.

W razie jakichkolwiek pytań proszę się kontaktować pod adresem mailowym komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
31
May
Czytaj więcej →

Rekrutacja do domów studenckich na rok akademicki 2017/2018 dla obecnych studentów PŁ

Jesteś obecnym studentem Politechniki Łódzkiej? Chcesz od następnego roku akademickiego zamieszkać w Domu Studenckim? Jeśli tak, to złóż podanie do Komisji ds. Zakwaterowań.

Rekrutacja czerwcowa będzie odbywać się dwutorowo z racji na testowanie Systemu "WebCampus". Pamiętaj, że aby otrzymać miejsce musisz złożyć podanie w trybie rekrutacji elektronicznej oraz w wersji standardowej (papierowej).

Rejestracja elektroniczna jest dostępna pod adresem: zakwaterowanie.p.lodz.pl. Pamiętaj, że w WebCampus'ie musisz załączyć wszystkie dokumenty, które dołączasz do podania o miejsce na Osiedlu Akademickim Politechniki Łódzkiej (bez zaświadczenia o statusie studenta). Rejestracja w Systemie trwa od 1.06.2017 do 23.06.2017 (do godziny 23:59).

Podania można składać w Biurze Samorządu Studenckiego PŁ (Al. Politechniki 3a, I piętro) w godzinach pracy biura oraz na wyznaczonych dyżurach w terminie od 5 do 23 czerwca 2017 roku.

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje podanie jest kompletne i na pewno zostanie rozpatrzone, przyjdź na nasze dyżury, które odbędą się:


5 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
7 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
12 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
14 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
19 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
21 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00

 

Nie wiesz jak wypełnić podanie? Kliknij tutaj!

A może zastanawiasz się jakie dokumenty dołączyć do podania, aby było ono kompletne? Kliknij tutaj!

Pamiętaj, że niekompletne podania oraz te niezłożone w terminie nie będą rozpatrywane przez Komisję ds. Zakwaterowań.

W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
22
Sep
Czytaj więcej →

Dyżur Komisji ds. Zakwaterowań dnia 27 września 2016

Dnia 27 września w godzinach 10:00-12:00 w Biurze SSPŁ (al. Politechniki 3a) odbędzie się Dyżur Komisji ds. Zakwaterowań (zgodnie z pkt. 8 Komunikatu), na którym będą rozdysponowywane ostatnie wolne miejsca w akademikach.

Ogólne zasady przydzielania miejsc na dyżurze:

1. Miejsca są przydzielane wg kolejności zgłaszania się osób do Komisji podczas dyżuru.
2. Pierwszeństwo w otrzymaniu miejsca mają studenci PŁ. Studenci innych Uczelni zostaną przyjęci po studentach PŁ lub na kolejnym dyżurze, tj. 28 września o godz. 12.00.
3. Osoby, które chcą zamieszkać w pokoju jednoosobowym, muszą stawić się punktualnie na 10:00. Osoby, które zgłoszą się o 10:00 po pokój jednoosobowy przedstawią swoje uzasadnienie na podaniu o pokój jednoosobowy i Komisja rozpatrzy wszystkie złożone podania na miejscu. (Informacja o wolnych pokojach jednoosobowych nie jest dostępna. Może się zdarzyć, że żaden pokój jednoosobowy nie zostanie zwolniony). Pierwszeństwo w przyznaniu miejsca w pokoju jednoosobowym mają osoby, które przedstawią zaświadczenie o dolegliwości od lekarza specjalisty.
4. Osoby, które chcą otrzymać miejsce na dyżurze 27 września muszą widnieć na którejś z list rezerwowych (z rekrutacji dla studentów, dla kandydatów na studia lub z II tury rekrutacji) lub z listy osób, których podania były niekompletne.
5. Osoby, które chcą się przenieść do innego akademika muszą złożyć podanie o przeniesienie (dostępne tutaj http://samorzad.p.lodz.pl/files/large/4cbb43f22004b4a) oraz muszą widnieć na którejś z list przyjętych do akademika (z rekrutacji dla studentów, dla kandydatów na studia lub z II tury rekrutacji). Osoby, które otrzymały miejsce w turze tzw. "małych wniosków" i chcą przenieść się do innego akademika, muszą złożyć podanie o przeniesienie, które musi być także uzupełnione przez Administrację oraz Radę Mieszkańców akademika, z którego chce się przenieść.
6. Osoby, które nie brały udziału w żadnej z wcześniejszych rekrutacji, a chcą otrzymać miejsce w akademiku, muszą zgłosić się na dyżur Komisji ds. Zakwaterowań 27 września od godz. 10:00 z wypełnionym Podaniem o Miejsce w Domu Studenckim (dostępne tutajhttp://samorzad.p.lodz.pl/files/large/f2ea402541eae8e) oraz z zaświadczeniem z dziekanatu potwierdzającym status studenta zainteresowanego lub potwierdzeniem o przyjęciu na studia (więcej dokumentów nie jest wymagane).
7. Skierowania wydane na dyżurze 27 września są ważne tylko tego samego dnia do godz. 14:00.
8. Ilość miejsc może być ograniczona.
9. Na dyżur należy zgłaszać się osobiście wraz z dokumentem tożsamości.
10. Podania należy składać podczas trwania dyżuru. Podania złożone przed dyżurem zaplanowanym na 27 września nie będą rozpatrywane.

W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →