Streaming losowania kart parkingowych
Zapraszamy na releacje wideo losowania kart parkigowych.
Od 19.30 pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=kP0EKipj9Ek
Zapraszamy na releacje wideo losowania kart parkigowych.
Od 19.30 pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=kP0EKipj9Ek
Na stronie dot. parkingów dostępna jest już lista osób zakwalifikowanych do losowania kart parkingowych.
Losowanie odbędzie się 9 września 2016r. (piątek) o godzinie 19.30 w Sali Widowiskowej Społecznego Domu Studenta (Al. Politechniki 3a, I piętro).
Ostatnie w tym roku akademickim odróbkowe szkolenie z Elementów Prawa w Szkolnictwie Wyższym odbędzie się w piątek, 9 września 2016r. o godz. 17:00 w Sali Widowskowej Społecznego Domu Studenta (Al. Politechniki 3a, I piętro).
Przypominamy, że zaliczenie szkolenia jest obowiązkowe!
Nie otrzymałeś jeszcze miejsca w żadnym Domu Studenckim PŁ? Chcesz zmienić dotychczas przyznane miejsce w DS.? Weź udział w II turze rekrutacji!
Przed złożeniem podania koniecznie przeczytać ten KOMUNIKAT
Nie zapomnij również zapoznać się z poniższymi dokumentami, w których jest dokładnie wyjaśnione jak wypełnić podanie, jak policzyć dochód oraz jakie dokumenty dołączyć do podania.
Jak wypełnić podanie i obliczyć dochód?
Jakie dokumenty dołączyć do podania?
Kiedy możesz złożyć podanie?
W terminie 1-9 września 2016 na dyżurach, które odbędą się:
1 września, czwartek - w godzinach 14:00 - 16:00
2 września, piątek - w godzinach 16:00 - 18:00
5 września, poniedziałek - w godzinach 15:00 - 17:00
6 września, wtorek- w godzinach 14:00 - 16:00
7 września, środa - w godzinach 16:00 - 18:00
8 września, czwartek - w godzinach 16:00 - 18:00
9 września, piątek - w godzinach 14:00 - 17:00
Na tych dyżurach Komisja sprawdzi Twoje podanie i będziesz miał 100% gwarancję, że złożyłeś kompletny wniosek.
Podanie możesz również złożyć w godzinach pracy biura (w godzinach 8:00-15:00), ale wtedy nie masz pewności co do kompletności wniosku.
Osoby, które brały udział we wcześniejszych rekrutacjach lub złożyły podanie poza rekrutacją i nie otrzymały jeszcze miejsca, a chcą wziąć udział w II turze rekrutacji muszą wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres radoslaw.szewczyk@samorz
W celu zmiany Domu Studenckiego należy złożyć Podanie o zmianę DS (podanie znajdziesz w zakładce Student/Zakwaterowania/Wnioski do pobrania)
Osoby, które otrzymały miejsce w ramach "małych wniosków" i chcą zmienić DS, to muszą na podaniu posiadać opinię administracji DS i Rady Mieszkańców akademika, w którym mieszkały w roku poprzednim.
Osoby, które otrzymały miejsce w rekrutacji dla obecnych studentów i dla kandydatów na studia, muszą złożyć samo podanie o zmianę DS, bez uzupełniania opinii.
Przeniesienia do innego DS nie otrzymają osoby, które będą miały jakąś negatywną opinie lub miały takową na wcześniejszym "małym wniosku". Natomiast przy rekrutacjach będzie decydował wykazany dochód podczas poprzednich rekrutacji.
OPŁATA REZERWACYJNA
Jeżeli otrzymałeś miejsce i masz zamiar zmienić DS, to i tak powinieneś dokonać opłaty rezerwacyjnej potwierdzającej zamieszkanie od nowego roku akademickiego. W przeciwnym razie miejsce na Osiedlu Akademickim nie zostanie przyznane w ogóle. Termin składania opłaty mija 31 sierpnia.
Szczegóły dotyczące opłaty rezerwacyjnej znajdziesz w tym KOMUNIKACIE
Niekompletne podania nie będą rozpatrywane!
Ilość miejsc w tej turze zależy od ilości osób, które nie wpłacą zaliczki w terminie, a otrzymały miejsce we wcześniejszych turach.
W związku z tym nie jesteśmy w stanie przewidzieć liczby wolnych miejsc na II turę, aczkolwiek prognozy są bardzo dobre.
Przed zadaniem pytania, zachęcamy do przejrzenia Najczęściej zadawanych pytań, czyli FAQ.
W razie jakichkolwiek pytań proszę się kontaktować pod adresem mailowym komisja.zakwaterowan@
Komisja ds. Zakwaterowań przypomina, że na podstawie Komunikatu dotyczącego zakwaterowańw DS-ach na OAPŁ w roku akademickim 2016/2017 mieszkańcy przedłuzający zakwaterowanie na podstawie małych wniosków maja czas do 31 sierpnia 2016 na wpłatę zadatku w wysokości 100 zł na konta indywidualne lub podane niżej w tabeli, za październik 2016 roku jako potwierdzenie korzystania z zakwaterowania.
Nowo przyjęci studenci, którzy otrzymali decyzję o prawie do zamieszkania w DS-ach PŁ wnoszą opłatę do 31 sierpnia 2016 roku w wysokości 250 zł na konta podane w tabeli.
Brak wpłaty zadatku do dnia 31 sierpnia 2016 roku spowoduje utratę przyznanego miejsca.
Lista numerów kont:
Dom Studencki | Numer konta |
I | 66 1020 3352 0000 1202 0193 1815 |
II | 27 1020 3352 0000 1702 0014 2331 |
III | 28 1020 3352 0000 1202 0014 2364 |
IV | 33 1020 3352 0000 1002 0014 2372 |
V | 23 1020 3352 0000 1402 0014 2356 |
VI | 22 1020 3352 0000 1902 0014 2323 |
VII | 35 1020 3352 0000 1902 0014 2380 |
VIII | 80 1020 3352 0000 1202 0014 2398 |
IX | 98 1020 3352 0000 1102 0014 2414 |
W terminie od 24 sierpnia do 7 września 2016r. można składać podania o kartę parkingową na Kampusy PŁ.
Regulamin, wzór podania oraz wszystkie informacje pod adresem : www.samorzad.p.lodz.pl/parkingi
Komisja ds. Zakwaterowań SSPŁ rozpatrzyła podania osób, które złożyły podania w terminie 25 lipca – 8 sierpnia 2016 roku.
Lista przyjętych
Lista rezerwowa
Lista osób, których podania były niekompletne
Jeżeli otrzymałeś miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat i postępuj zgodnie z zawartymi w nim wskazówkami. Pamiętaj wpłacić opłatę rezerwacyjną do 31 sierpnia. W Komunikacie znajdziesz informacji nt. opłat, które musisz dokonać oraz terminu wprowadzenia się do akademika.
Jeśli znajdujesz się na liście rezerwowej i chcesz, aby Twoje podanie było ponownie rozpatrzone w następnej turze rekrutacji (we wrześniu), wyślij maila wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem o tytule "Ponowna rekrutacja" na adres radoslaw.szewczyk@
Jeśli znajdujesz się na liście osób z brakującymi dokumentami, braki w podaniu musisz uzupełnić (jeśli chcesz brać udział w II turze rekrutacji) podczas trwania II tury rekrutacji, która będzie ogłoszona w najbliższym czasie. Poza tym wyślij maila wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem o tytule "Ponowna rekrutacja" na adres radoslaw.szewczyk@
Jeżeli otrzymałeś miejsce w domu studenckim, w którym nie chcesz otrzymać zakwaterowania, możesz złożyć podanie o przeniesienie w terminie wyznaczonym w Harmonogramie Zakwaterowań (II tura rekrutacji).
Najbliższe dyżury Komisji ds. Zakwaterowań odbędą się w dniach 1 - 9 września 2016.
Cześć!
Jako Samorząd Studencki Politechniki Łódzkiej stworzyliśmy dla Was oficjalne grupy Waszych kierunków na Facebooku. Grupa będzie służyć do bieżącej komunikacji między Studentami. Znajdźcie swój Wydział oraz Kierunek i poproście o dołączenie do odpowiedniej grupy.
Komisja ds. Zakwaterowań SSPŁ rozpatrzyła podania osób, które złożyły podania w rekrutacji dla studnetów PŁ.
Lista przyjętych
Lista osób z brakującymi dokumentami
Jeżeli otrzymałeś miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat i postępuj zgodnie z zawartymi w nim wskazówkami. Pamiętaj wpłacić opłatę rezerwacyjną do 31 sierpnia.
Jeśli znajdujesz się na liście osób z brakującymi dokumentami, braki w podaniu musisz uzupełnić (jeśli chcesz brać udział w II turze rekrutacji) podczas trwania II tury rekrutacji, która odbędzie się w terminie 1.09 - 9.09.
Najbliższe dyżury Komisji ds. Zakwaterowań odbędą się w dniach 25.07-8.08
W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@
Wyniki rekrutacji do Domów Studenckich na kolejny rok akademicki dla studentów nie mieszkających jeszcze na OAPŁ pojawią się najpóźniej do piątku, tj. do 8 lipca 2016.
Za utrudnienia przepraszamy.
Komisja ds. Zakwaterowań w porozumieniu z Dyrekcją Osiedla Akademickiego PŁ ogłasza rekrutację do I Domu Studenta PŁ na kolejny rok akademicki.
Rekrutacja trwa od 27 czerwca do 1 lipca. Podania można składać w Biurze Dyrektor Osiedla Akademickiego PŁ w godzinach pracy biura, czyli 8.00-15.30.
Co zrobić, aby otrzymać miejsce?
1. Przeczytaj zasady ubiegania się o miejsce - zakładka regulaminy (link:http://samorzad.p.lodz.pl/files/large/75b4506b9293a77 )
2. Wypełnij wniosek - zakładka wnioski do pobrania (link:http://samorzad.p.lodz.pl/wnioski-do-pobrania-zakwaterowania )
3. Skompletuj wymagane dokumenty (podanie, oświadczenie o utrudnionym dojeździe, zaświadczenie o otrzymywaniu stypendium rektora w roku akademickim 2015/2016)
4. Złóż kompletny wniosek do Biura Dyrektor Osiedla Akademickiego PŁ (Społeczny Dom Studenta, I piętro, Al. Politechniki 3a) w nieprzekraczalnym terminie do 1 lipca.
5. Czekaj na decyzję
Uwaga! Wniosek mogą składać wszyscy studenci, ale Ci ze stypendium rektora mają pierwszeństwo otrzymania miejsca. Rekrutacja ta dotyczy również obecnych mieszkańców I Domu Studenta PŁ.
W najbliższe środy, tj. 29.06 i 06.07.2016 r., dyżur Komisji ds. Kół Naukowych zostaje odwołany. W razie jakichkolwiek pytań prosimy pisać na adres: komisja.kn@samorzad.p.lodz.pl.
Czytaj więcej →W związku z rozpoczęciem sesji, czwartkowe dyżury Komisji ds. Pomocy Materialnej w godz. 18-19 nie odbędą się.
Czytaj więcej →Dodatkowe odróbkowe szkolenie z Elementów Prawa w Szkolnictwie Wyższym dla I-go oraz II-go stopnia, odbędzie się we wtorek 28 czerwca 2016r. w Sali Konferencyjnej Społecznego Domu Studenta (Al. Politechniki 3a, I piętro).
Zaliczenie szkolenia jest obowiązkowe!
Komisja ds. Zakwaterowań w porozumieniu z Dyrekcją Osiedla Akademickiego PŁ ogłasza rekrutację do I Domu Studenta PŁ na kolejny rok akademicki.
Rekrutacja trwa od 27 lipca do 1 lipca. Podania można składać w Biurze Samorządu Studenckiego w godzinach pracy biura, czyli 8.00-15.30.
Co zrobić, aby otrzymać miejsce?
1. Przeczytaj zasady ubiegania się o miejsce - Kliknij tutaj!
2. Wypełnij wniosek - Kliknij tutaj!
3. Skompletuj wymagane dokumenty (podanie, oświadczenie o utrudnionym dojeździe, zaświadczenie o otrzymywaniu stypendium rektora w roku akademickim 2015/2016)
4. Złóż kompletny wniosek do Biura Samorządu Studenckiego (Społeczny Dom Studenta, I piętro, Al. Politechniki 3a) w nieprzekraczalnym terminie do 1 lipca.
5. Czekaj na decyzję
Uwaga! Wniosek mogą składać wszyscy studenci, ale Ci ze stypendium rektora mają pierwszeństwo otrzymania miejsca. Rekrutacja ta dotyczy również obecnych mieszkańców I Domu Studenta PŁ.
W dniu 14 czerwca 2016 roku odbył się Zjazd Elektorów podczas którego którego wybrano Prezydium Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej na kadencję 2016 – 2018
Przewodniczącym SSPŁ na kadencję 2016 - 2018 został wybrany:
Dominik Leżański
Wiceprzewodniczącym SSPŁ oraz Przewodniczącym Komisji ds. Domów Studenckich i Remontów został wybrany:
Igor Duda
Wiceprzewodniczącym SSPŁ oraz Przewodniczącym Komisji ds. Kształcenia został wybrany:
Przemysław Kucharski
Przewodniczącym Komisji Prawnej został wybrany:
Krzysztof Juchnowicz
Przewodniczącym Komisji ds. Kół Naukowych została wybrana:
Kinga Krawczak
Przewodniczącym Komisji ds. Pomocy Materialnej została wybrana:
Paula Leśniewska
Przewodniczącym Komisji ds. Zakwaterowań został wybrany:
Radosław Szewczyk
Przewodniczącym Komisji ds. Kultury został wybrany:
Adam Jankowski
Przewodniczącym Komisji ds. Promocji została wybrana:
Paulina Stacewicz
Przewodniczącym Komisji ds. Rozwoju została wybrana :
Paula Socha
Pełnomocnikiem ds. Wydziałów i Organizacji Studenckich został wybrany:
Kamil Dudziński
Szkolenie z Elementów Prawa w Szkolnictwie Wyższym planowane na 18.06.2016r. godz. 18.15 zostało odwołane. Za utrudnienia przepraszamy!
Czytaj więcej →Jesteś obecnym studentem Politechniki Łódzkiej? Chcesz od następnego roku akademickiego zamieszkać w Domu Studenckim? Jeśli tak, to złóż podanie do Komisji ds. Zakwaterowań.
Podania można składać w Biurze Samorządu Studenckiego PŁ (Al. Politechniki 3a, I piętro) w godzinach pracy biura oraz na wyznaczonych dyżurach w terminie od 1 do 24 czerwca 2016 roku.
Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje podanie jest kompletne i na pewno zostanie rozpatrzone, przyjdź na nasze dyżury, które odbędą się:
1 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
6 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
8 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
13 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
15 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
20 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
22 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
Nie wiesz jak wypełnić podanie? Kliknij tutaj!
A może zastanawiasz się jakie dokumenty dołączyć do podania, aby było ono kompletne? Kliknij tutaj!
Pamiętaj, że niekompletne podania oraz te niezłożone w terminie nie będą rozpatrywane przez Komisję ds. Zakwaterowań.
Rejestracja elektroniczna jest nieaktywna podczas tej rekrutacji. Obowiązuje tylko złożenie podania papierowego.
W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres komisja.zakwaterowan@
erminy odróbkowe Szkolenia Elementy Prawa w Szkolnictwie Wyższym dla I-go oraz II-go stopnia, odbędą się w następujących terminach:
07.06.2016 (wtorek) godz. 16:15 - sala Widowiskowa
W najbliższą środę 25.05.2016 roku dyżur Komisji ds. Zakwaterowań zostaje odwołany.
W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać na adres: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl
Komisja ds. Kół Naukowych Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej informuje, że preliminarze projektów na XVIII Konkurs Rady Kół Naukowych można składać do dnia 18 maja 2016 r. (środa). Przypominamy, że prelimianrze można składać w Biurze Samorządu Studenckiego PŁ (al. Politechniki 3a - Społeczny Dom Studenta, I piętro) w dni robocze, w godzinach pracy biura lub na dyżurach Komisji ds. Kół Naukowych SSPŁ (w środy, w godzinach 18:15 - 19:00).
Czytaj więcej →