https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/c4a2aa911bbf3fe11e6d36d7df147751.png
20
Sep
Czytaj więcej →

Wyniki losowania kart parkingowych na semestr letni 2017/18

​Wczoraj (19 września 2017 r.) o 19:10 odbyło się losowanie kart parkingowych. Wyniki zaprezentowano w poniższych dokumentach. 

Lista osób wylosowanych, które otrzymają karty parkingowe na semestr zimowy 2017/2018
Lista rezerwowa do otrzymania karty parkingowej na semestr letni 2016/2017

​Osoby z listy rezerwowej zgodnie z kolejnością zamieszczoną w dokumencie, będą informowane o wolnych kartach wjazdowych i możliwości ich otrzymania w przypadku rezygnacji osób z listy podstawowej.

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
19
Sep
Czytaj więcej →

Wyniki rekrutacji wrześniowej 2017/2018

Komisja ds. Zakwaterowań rozpatrzyła wszystkie podania, które zostały złożone podczas II tury rekrutacji w terminie 1-15 września 2017 roku.
Wyniki przedstawiają się następująco:

Lista przyjętych
Lista osób z niekompletnym podaniem


Osoby, które otrzymały miejsce w którymś z Domów Studenckich muszą zapoznać się z tym Komunikatem (pomijając pkt. 2-4) i postępować według wskazówek tam zawartych. 

Osoby które znajdują się na liście rezerwowej mogą stawić się na pierwszy dyżur Komisji ds. Zakwaterowań dnia 29 września o godz. 12:00 lub 2 października o godz. 12:00 (w zeszłych latach miejsc wolnych na tym dyżurze było ponad 100) - zgodnie z pkt. 8 i 9 Komunikatu.

Dodatkowe informacje:
1. Przeniesienia do innych Domów Studenckich będą dopiero możliwe na dyżurze 28 września 2017 roku.
2. Najbliższy dyżur Komisji ds. Zakwaterowań odbędzie się dnia 29 września 2017 roku.
 

Osoby, których podanie zostało pozytywnie rozpatrzone, muszą zgłosić się do Domu Studenckiego, do którego zostały przeniesione w wyznaczonym terminie do zakwaterowania (patrz Komunikat). Miejsce, które zostało przyznane w akademiku podczas „małych wniosków” lub którejś z rekrutacji jest odebrane i niemożliwe jest zakwaterowanie się w przyznanym wcześniej akademiku. Opłata rezerwacyjna zostanie przeksięgowana na konto akademika, w którym zostało przyznane miejsce po przeniesieniu.

 

Osoby, których podanie zostało rozpatrzone negatywnie, mogą zakwaterować się w wyznaczonym terminie w akademiku, który został przydzielony podczas rekrutacji. Jeżeli nadal chcesz się przenieść, możesz starać się o to 29 września na dyżurze Komisji (więcej szczegółów znajdziesz w tym Komunikacie lub na stronie www.samorzad.p.lodz.pl bliżej terminu wyznaczonego dyżuru).

W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/c4a2aa911bbf3fe11e6d36d7df147751.png
18
Sep
Czytaj więcej →

Lista osób zakwalifikowanych i termin losowania kart parkingowych na semestr zimowy 2017/18

Publiczne losowanie kart parkingowych odbędzie się dnia 19 września 2017 roku, o godzinie 19:10 w Sali Widowiskowej Politechniki Łódzkiej, mieszczącej się w Społecznym Domu Studenta na al. Politechniki 3a w Łodzi. Zapraszamy do udziału w losowaniu osobiście. Udostępniona będzie również transmisja na żywo.

Dostępna jest lista osób zakwalifikowanych do losowania kart parkingowych.

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
16
Sep
Czytaj więcej →

Komunikat dotyczący wyników II tury rekrutacji do akademików na OA PŁ [AKTUALIZACJA]

Komisja ds. Zakwaterowań informuje, że wyniki II tury rekrutacji do akademików na OA PŁ na rok 2017/2018 zostaną opublikowane najpóźniej w poniedziałek późnym wieczorem.

[AKTUALIZACJA 18.09.2017]

Z przyczyn technicznych wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone jutro (19.09) do godziny 16.00

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/c4a2aa911bbf3fe11e6d36d7df147751.png
04
Sep
Czytaj więcej →

Harmonogram przyznawania miejsc parkingowych na semestr zimowy r. ak. 2017/18

Wszystkich zainteresowanych korzystaniem z parkingów na Kampusach PŁ informujemy, że składanie wniosków będzie możliwe w dniach 8 - 17 września 2017 r. w biurze Samorządu Studenckiego PŁ (al. Politechniki 3a, I piętro) w godzinach 8:00 – 15:00.

Szczegóły, dokumenty i więcej informacji znajduje się na stronie https://samorzad.p.lodz.pl/parkingi  

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
31
Aug
Czytaj więcej →

II tura rekrutacji do akademików OA PŁ 2017/2018

Nie otrzymałeś jeszcze miejsca w żadnym Domu Studenckim PŁ? Chcesz zmienić dotychczas przyznane miejsce w DS.? Weź udział w II turze rekrutacji!

Przed złożeniem podania koniecznie przeczytaj całe ogłoszenie wraz ze wszystkimi załącznikami oraz ten KOMUNIKAT 
 

Aby dostać miejsce w akademiku powinieneś zarejestrować się w WebCampus (system zakwaterowań) pod adresem: zakwaterowanie.p.lodz.pl . W systemie należy założyć konto, dodać wszystkich członków Twojej rodziny, wypełnić wszystkie rubryki wraz z informacją o dochodach, po czym program obliczy Twój dochód na osobę netto, a następnie wygenerować i wydrukować wniosek, który wraz z pełną dokumentacją należy złożyć na dyżurze Komisji ds. Zakwaterowań. 
 
Pod tym linkiem znajdziesz instruktaż filmowy odnośnie rejestracji w systemie (jest on nagrany dla osób już studiujących i mieszkających na osiedlu Akademickim, natomiast są wgrane napisy w ramach serwisu YouTube (czasami trzeba je włączyć w ustawieniach filmiku), które pozwolą zrozumieć działania systemu dla nowych studentów i nowych mieszkańców): https://www.youtube.com/watch?v=tlsSslNELVU
 
Tutaj znajdziesz instrukcję w formacie PDF: kliknij TUTAJ!
 
Rejestracja w systemie WebCampus trwa do 8 września.
Podanie musi być wygenerowane przed złożeniem oryginałów dokumentów i dołączone do wszystkich wymaganych dokumentów składanych bezpośrednio do Komisji ds. Zakwaterowań. 

Nie zapomnij również zapoznać się z poniższymi dokumentami, w których jest dokładnie wyjaśnione jak wypełnić podanie oraz jakie dokumenty dołączyć do podania.

Jak wypełnić podanie?
Jakie dokumenty dołączyć do podania?


Kiedy możesz złożyć podanie?
W terminie 1-8 września 2017 na dyżurach, które odbędą się:

4 września, poniedziałek - w godzinach 13:00 - 14:00
5 września, wtorek - w godzinach 10:00 - 11:00
6 września, środa - w godzinach 15:00 - 17:00
7 września, czwartek - w godzinach 14:00 - 16:00
8 września, piątek - w godzinach 15:00 - 18:00

Na tych dyżurach Komisja sprawdzi Twoje podanie i będziesz miał 100% gwarancję, że złożyłeś kompletny wniosek.

Podanie możesz również złożyć w godzinach pracy biura (w godzinach 8:00-15:00), ale wtedy nie masz pewności co do kompletności wniosku.


Osoby, które brały udział we wcześniejszych rekrutacjach lub złożyły podanie poza rekrutacją i nie otrzymały jeszcze miejsca, a chcą wziąć udział w II turze rekrutacji muszą wysłać maila ze swoim zgłoszeniem na adres radoslaw.szewczyk@samorzad.p.lodz.pl w temacie wpisując "Imię i Nazwisko: Ponowna Rekrutacja" oraz uzupełnić brakujące dokumenty (tylko i wyłącznie jeżeli podanie było niekompletne). Jeżeli nie wiesz, jakich dokumentów brakowało w Twoim podaniu, napisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl Pamiętaj również o ponownym złożeniu podania w systemie WebCampus! Nie musisz już go drukować i ponownie donosić do Komisji, musi być ono tylko wygenerowane w Systemie. 

W celu zmiany Domu Studenckiego należy złożyć Podanie o zmianę DS (podanie znajdziesz w zakładce Student/Zakwaterowania/Wnioski do pobrania) oraz złożyć podanie w Systemie WebCampus oraz złożyć je w Komisji ds. Zakwaterowań. 

Osoby, które otrzymały miejsce w ramach "małych wniosków" i chcą zmienić DS, to muszą na podaniu posiadać opinię administracji DS i Rady Mieszkańców akademika, w którym mieszkały w roku poprzednim. W tym wypadku również wymagane jest ponowne złożenie podania w Systemie WebCampus i doniesienie go do Komisji ds. Zakwaterowań. 

Osoby, które otrzymały miejsce w rekrutacji dla obecnych studentów i dla kandydatów na studia, muszą złożyć samo podanie o zmianę DS, bez uzupełniania opinii. Również w Systemie WebCampus. 

Przeniesienia do innego DS nie otrzymają osoby, które będą miały negatywną opinie lub miały takową na wcześniejszym "małym wniosku". Natomiast przy rekrutacjach będzie decydował wykazany dochód podczas poprzednich rekrutacji. Osoby, które chcą zmienić DS i tak muszą wpłacić zadatek potwierdzający chęć zamieszkania od nowego roku akademickiego. W przeciwnym razie przeniesienie nie będzie możliwe w ogóle, a miejsce na Osiedlu zostanie odebrane. 

Niekompletne podania nie będą rozpatrywane!

Ilość miejsc w tej turze zależy od ilości osób, które nie wpłacą zaliczki w terminie, a otrzymały miejsce we wcześniejszych turach.
W związku z tym nie jesteśmy w stanie przewidzieć liczby wolnych miejsc na II turę.
Przed zadaniem pytania, zachęcamy do przejrzenia Najczęściej zadawanych pytań, czyli FAQ.

W razie jakichkolwiek pytań proszę się kontaktować pod adresem mailowym komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
22
Aug
Czytaj więcej →

Wyniki rekrutacji letniej dla kandydatów na studia w r. ak. 2017/18

Komisja ds. Zakwaterowań Samorządu Studenckiego Politechniki Łódzkiej rozpatrzyła podania osób, które złożyły podania w terminie 24.07 – 11.08.2017 roku.

Lista osób przyjętych
Lista osób, których podania były niekompletne


Jeżeli otrzymałeś miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat i postępuj zgodnie z zawartymi w nim wskazówkami. Pamiętaj wpłacić opłatę rezerwacyjną (250 zł) do 31 sierpnia. W Komunikacie znajdziesz informacji nt. opłat, które musisz dokonać oraz terminu wprowadzenia się do akademika.

Jeśli znajdujesz się na liście osób z brakującymi dokumentami, braki w podaniu musisz uzupełnić (jeśli chcesz brać udział w II turze rekrutacji) podczas trwania II tury rekrutacji, która będzie ogłoszona w najbliższym czasie. Poza tym wyślij maila wraz ze swoim imieniem i nazwiskiem o tytule "Ponowna rekrutacja" na adres radoslaw.szewczyk@samorzad.p.lodz.pl (maile z prośbą o ponowną rekrutację wysyłane na innego maila niż ten nie będą brane pod uwagę).

Jeżeli otrzymałeś miejsce w domu studenckim, w którym nie chcesz otrzymać zakwaterowania, możesz złożyć podanie o przeniesienie w terminie wyznaczonym w Harmonogramie zakwaterowań (II tura rekrutacji). 

Najbliższe dyżury Komisji ds. Zakwaterowań odbędą się w dniach 1–15 września 2017 (więcej informacji pojawi się wkrótce na stronie).

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
16
Aug
Czytaj więcej →

Mieszkańcy Osiedla Akademickiego PŁ

Mieszkańcy Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej

Pragniemy Wam przypomnieć, że do dnia 31 SIERPNIA  należy uiścić zadatek 100 ZŁOTYCH  w celu potwierdzenia deklaracji zamieszkania w domu studenckim w kolejnym roku akademickim.
Jeśli nie dokonacie wpłaty na konto podane w komunikacie: https://goo.gl/idDSws będzie wiązało się to z utratą zarezerwowanego miejsca.

Polecamy również zapoznać się z całym Komunikatem dotyczącym zakwaterowań w domach studenckich Politechniki Łódzkiej na rok 2017/2018. Znajdziecie tam m.in. daty, w których możecie zakwaterować się po wakacjach oraz odpowiedź na pytanie co zrobić jeśli przepadnie Wam miejsce w akademiku.

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
24
Jul
Czytaj więcej →

Rekrutacja do domów studenckich na rok akademicki 2017/2018 dla kandydatów na studia PŁ

Jeśli dostałeś się na studia I lub II stopnia i chcesz ubiegać się o miejsce w Domu Studenckim, musisz złożyć podanie o akademik wraz z kompletem dokumentów do Komisji Zakwaterowań SS PŁ (al. Politechniki 3a, w szarym niższym budynku na I piętrze).
 
Aby dostać miejsce w akademiku powinieneś zarejestrować się w WebCamsus (system zakwaterowań) pod adresem: zakwaterowanie.p.lodz.pl . W systemie należy wypełnić wszystkie rubryki, po czym program obliczy twój dochód na osobę netto, a następnie wygenerować i wydrukować wniosek, który wraz z pełną dokumentacją należy złożyć na dyżur Komisji ds. Zakwaterowań. 
 
Pod tym linkiem znajdziesz instruktaż filmowy odnośnie rejestracji w systemie (jest on nagrany dla osób już studiujących i mieszkających na osiedlu Akademickim, natomiast są wgrane napisy, które pozwolą zrozumieć działania systemu dla nowych studentów): https://www.youtube.com/watch?v=tlsSslNELVU
 
Tutaj znajdziesz instrukcję w formacie PDF: kliknij TUTAJ!
 
Rejestracja w systemie WebCampus trwa do 9 sierpnia.
Podanie musi być wygenerowane przed złożeniem oryginałów dokumentów i dołączone do wszystkich wymaganych dokumentów składanych bezpośrednio do Komisji ds. Zakwaterowań. 

Podania będą przyjmowane w terminie 26 lipca – 9 sierpnia od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15 (jednak wtedy kompletność podania nie będzie sprawdzana, ponieważ dostępny będzie jedynie pracownik biura, a nie osoba z Komisji ds. Zakwaterowań). Podania będą również przyjmowane osobiście przez członków Komisji Zakwaterowań Politechniki Łódzkiej w terminach:

26 lipca - 10:00 - 11:00 oraz 18:00 - 19:00
27 lipca - 10:00 - 11:00 oraz 15:00 - 16:00

31 lipca - 10:00 - 11:00 oraz 18:00 - 19:00
1 sierpnia 10:00 -:11:00 oraz 17:00 - 18:00
3 sierpnia 14:00 - 16:00

7 sierpnia 16:00 - 18:00
8 sierpnia 10:00 - 12:00
10 sierpnia 12:00 - 16:00
11 sierpnia 10:00 - 18:00 
 
Na tych dyżurach komisja ds. zakwaterowań sprawdzi, czy Twoje podanie jest kompletne, więc masz 100% pewności, że złożyłeś wszystkie dokumenty. 

UWAGA! Niekompletne podania nie będą rozpatrywane.
 
Nie wiesz jak wypełnić podanie? Kliknij tutaj!
 
Nie wiesz jakie dokumenty dołączyć do podania? Kliknij tutaj!

Przed ubieganiem się o miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat!
 
ZANIM ZADZWONISZ LUB NAPISZESZ MAILA, PRZECZYTAJ "NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA, CZYLI FAQ", KTÓRE ZNAJDZIESZ TUTAJ.

Na wszelkie pytania zadawane telefonicznie lub mailowo, odpowiadamy osobom zainteresowanym, a nie osobom pośrednim, np. rodzicom. 

W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Pamiętaj, że im wcześniej złożysz podanie, masz gwarancję na mniejsze kolejki i mniej stresu związanego ze staniem w niej.

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
04
Jul
Czytaj więcej →

Wyniki rekrutacji do Domów Studenckich dla obecnych studentów PŁ na rok akademicki 2017/2018

Komisja ds. Zakwaterowań SSPŁ rozpatrzyła podania osób, które złożyły podania w terminie 1 – 23 czerwca 2017 roku.

Lista przyjętych
Lista osób z brakującymi dokumentami

Jeżeli otrzymałeś miejsce koniecznie przeczytaj ten Komunikat i postępuj zgodnie z zawartymi w nim wskazówkami. Pamiętaj wpłacić opłatę rezerwacyjną do 31 sierpnia.

Jeśli znajdujesz się na liście osób z brakującymi dokumentami, braki w podaniu musisz uzupełnić (jeśli chcesz brać udział w II turze rekrutacji) podczas trwania II tury rekrutacji (wrzesień).

Jeżeli otrzymałeś miejsce w domu studenckim, w którym nie chcesz otrzymać zakwaterowania, możesz złożyć podanie o przeniesienie w terminie wyznaczonym w Harmonogramie Zakwaterowań.


W razie jakichkolwiek pytań pisz na: komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/c4bd2f8502e3cea65baec2f19df18012.png
26
Jun
Czytaj więcej →

Ostatnie terminy szkolenia z Elementów Prawa w Szkolnictwie Wyższym – sem. letni 2016/17

Szkolenia odróbkowe z EPwSW odbędą się w następujących terminach:

  • ​Środa, 28 czerwca, 16:15
  • Niedziela, 2 lipca, 18:15​
Dodatkowo udostępniony będzie termin wrześniowy – szczegóły zostaną podane później.

Szkolenia odróbkowe odbędą się w Sali widowiskowej SDS (al. Politechniki 3a, I piętro).

Więcej informacji na stronie ​http://samorzad.p.lodz.pl/dydaktyka/elementy-prawa-w-szkolnictwie-wyzszym

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/20f9f0580ddc786ac86d5008ca5b83e2.png
19
Jun
Czytaj więcej →

Wydłużenie wypłat stypendiów w r. ak. 2016/2017 do 10 miesięcy

Decyzją Prorektora ds. Studenckich w semestrze letnim roku akademickiego 2016/17 wypłaty następujących stypendiów zostaną wydłużone o jeden miesiąc:

  • stypendium socjalnego wraz ze zwiększeniem z tytułu zamieszkania w domu studenckim lub obiekcie innym niż dom studencki;
  • stypendium specjalnego dla osób niepełnosprawnych;
  • stypendium rektora dla najlepszych studentów;
  • stypendium dla najlepszych doktorantów.

Pełna treść decyzji

Czytaj więcej →
https://www.samorzad.p.lodz.pl/files/large/35e80596eb6647fe155ef5365cb36a81.png
31
May
Czytaj więcej →

Rekrutacja do domów studenckich na rok akademicki 2017/2018 dla obecnych studentów PŁ

Jesteś obecnym studentem Politechniki Łódzkiej? Chcesz od następnego roku akademickiego zamieszkać w Domu Studenckim? Jeśli tak, to złóż podanie do Komisji ds. Zakwaterowań.

Rekrutacja czerwcowa będzie odbywać się dwutorowo z racji na testowanie Systemu "WebCampus". Pamiętaj, że aby otrzymać miejsce musisz złożyć podanie w trybie rekrutacji elektronicznej oraz w wersji standardowej (papierowej).

Rejestracja elektroniczna jest dostępna pod adresem: zakwaterowanie.p.lodz.pl. Pamiętaj, że w WebCampus'ie musisz załączyć wszystkie dokumenty, które dołączasz do podania o miejsce na Osiedlu Akademickim Politechniki Łódzkiej (bez zaświadczenia o statusie studenta). Rejestracja w Systemie trwa od 1.06.2017 do 23.06.2017 (do godziny 23:59).

Podania można składać w Biurze Samorządu Studenckiego PŁ (Al. Politechniki 3a, I piętro) w godzinach pracy biura oraz na wyznaczonych dyżurach w terminie od 5 do 23 czerwca 2017 roku.

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje podanie jest kompletne i na pewno zostanie rozpatrzone, przyjdź na nasze dyżury, które odbędą się:


5 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
7 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
12 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
14 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
19 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00
21 czerwca 2016 roku o godz. 19:00-20:00

 

Nie wiesz jak wypełnić podanie? Kliknij tutaj!

A może zastanawiasz się jakie dokumenty dołączyć do podania, aby było ono kompletne? Kliknij tutaj!

Pamiętaj, że niekompletne podania oraz te niezłożone w terminie nie będą rozpatrywane przez Komisję ds. Zakwaterowań.

W razie jakichkolwiek pytań pisz na adres komisja.zakwaterowan@samorzad.p.lodz.pl

Czytaj więcej →
30
May

Program Stażowy Novartis Technical Operations

Grupa Novartis zaprasza do udziału w Programie Stażowym w Novartis Technical Operations. Program płatnych staży jest skierowany do studentów IV i V roku oraz absolwentów różnych kierunków – zarówno technicznych, biologiczno-chemicznych, jak 
i biznesowych oraz humanistycznych. Jednakże to nie kierunek studiów, lecz chęć do nauki oraz zdobycia praktycznych umiejętności jest najważniejsza. Każdy ma szansę znaleźć coś dla siebie!

Czytaj więcej →